28 Kasım 2009

son 15...

Geldi.. gelecek... geliyor.. amanda hanimiş.. ne zamanda gelirmiş(!) :) derken geldi çattı.. Aralık 12 de TSK'nın emrindeyim.. Sınava falan girmek gerek şimdi. İyiden iyiye asker oluyoruz.. hayırlısı.. Babam küçüklüğümden beri 'Kağan Paşa' der bana.. Belki bir bildiği vardır diye düşünüyorum şimdi. içimde bir umut belki....belki.. belki de paşa olarak yaptırırlar bana askerliği.. ne dersin blog hoş olmaz mı? :)


Çarşamba Öztiryakiler'deki son günümdü.. son gününmün bu kadar hareketli olacağnı beklemezdim!.. ama meğerse hareket benim için değilde gönderilecek sahra mutfağı içinmiş. Neyse 5 Aralıkta onlara elimden gelen herşeyi belki de son kez vereceğim.. Finale bekliyorum herkesi... Bakarsınız bir MVPim daha olmuş olur. Ne dersiniz hoş olmaz mı?


Çarşamba son günümdü demiştim ya işyerinde.. Açık söyleyeyim nasıl geçtiğini anlamadım 8 ayın.. Güzel arkadaşlıklar kurulmuş meğerse, güzel insanlar tanınmış; gerçek 'abi'ler, gerçek 'karadenizli'ler, gerçek ofis arkadaşlıkları.. Keyifli zaman geçmiş vesselam.. Bir çok sey, en önemli 'bir şey' kazandırmış mesela bana.. Güzelmiş..


Unutmadan...Bugün bayram.. Kutlu olsun .. Bol danalı, bol kuzulu, bol mutlu insanlar sağlamalı nice bayramlara..

Şimdi yatmadan önce, yıllardır istediğim 'asker öncesi demiryollu mini Türkiye gezisi' nin rotasını çizeyim.. Vakit kalmadı zira... Aslında hem rota çizmek için hem de rotayı gezmek için pek vakit kalmadı..Ama yine içi,mde kalmaasın diye ufak çaplı da olsa (yaklaşık 300km çaplı mesela) bir gezi şart bana.. Yoksa çoook daha fena patlar... Hem.. Hem... Hem bakarsın be blog asker dönüşü daha büyük çaplı bir organizasyon yapılabilir? (İstanbul-Eskişehir-Göller bölgesi-Konya-Karaman-Mersin-Adana-Hatay-Maraş-Antep-Mardin-Nemrut-Diyarbakır-Kurtalan-Kars-Erzurum-Erzincan-Sivas-Kayseri-Nevşehir-Ankara-Haydarpaşa gibi bir yol olabilir mesela...ama bak bu plan aramızda kalsın blog.. hem askerlik de kısa olursa süper olur bu gezi işi... Haziran ortasından başlarıııııııııııız.. ver elini neresiyse.. ;) güzel.. güzel..güzel şey hayal kurmak... )




Bu arada Birol Yayla'ya bin teşekkür.. Renk kattı geceme.. Var ol!..

Hiç yorum yok: