08 Temmuz 2010

Nakit Puan :)

Bir ay önce gelen mesajda HSBC demişti ki:

'4 tane 100tl ve üzeri akaryakıt alışverişine karşılık 40 TL Avantage Nakit Puan kazanın'

İyi hatırlıyorum okumamla silmem bir oldu mesajı.. Hatta dalga mı geçiyolar bunlar diye kızdım da.. Arabası olmayan biri olduğumu düşünürsek hiç de haksız olmadığım anlaşılabilir..

Peki ya az önce ne oldu? Yine mesaj, yine HSBC'den.. Diyor ki:

'Sn. ÇALIŞIR. 4 tane 100 TL ve üzeri akaryakıt alışverişine karşılık 40 TL Avantage Nakit Puan kazandınız. Nakit Puanınız kartınıza yüklenmiştir. Güle güle harcayın..

Yanlışlık var sandım önce.. Kısa bir süreli şaşkınlık.. 400 TL ve üzeri akaryakıt harcaması benim için hayal çünkü.. Hemen bu ay ki ve geçen ay ki harcamalarıma tek tek baktım ve.. Gerçekten harcamışım.. Bunda çok gezmemizin payı da oldukça fazla elbet.. 2 tanesi Mardin'de 1 tanesi Abant'ta 1 tanesi de Altınoluk dönüşünde ve tesadüf ki hepsi aynı kartla...

Şaşırdım.. Sevindim.. Var ol HSBC.. Var ol 'e ...

(Tabi yıllık kullanım ücreti diye her ay aldığın 5lirayı da unuttum sanma HSBC)

1 yorum:

neş'e dedi ki...

hehe piyango nasıl bana vurdu anlamadım ama iyi ki diyeyim :)