28 Temmuz 2014

bir bıçak hikayesi

Merhaba blog..

Uzuuun zaman sonra buralardayım.. epey zaman geçmiş bu sayfalara girip, bir şeyler not almayalı..
En son gönderime baktım da üzerinden hem zaman hem de olay geçmiş..
Pek tabi ki bunlardan en güzeli Mert Paşa..
Uzun zamandır yolunu gözlediğimiz ufaklık nihayet 17 Temmuz'da dünyamıza teşrif etti. Minik kuzeni Emre abisinin doğum gününde 9 aylık uzuun yolculuğunu tamamladı ve annesine sancılarını gönderdi.. Sanırım Aslı'ya abilik yapmak istedi.. Bugün doğumu üzerinden 10 gün geçmiş paşamızın ve şöyle bir hal almış.. Maşallah..



bir bıçak hikayesi;

Geçenlerde TRT Belgesel'de bir bıçak ustasını hikayesini izlemiştim. Nedendir bilinmez bu aralar bıçağa takmış durumdayım. Aslına bakarsan eskiden beri aklımın bir köşesinde var.. Taa küçükken Erzincan'a gittiğimde aile büyüklerinin ceplerinden çıkardıkları bıçaklarla türlü problemleri çözmelerinden kalan bir konu sanırım.. Neyse.. Belgesel hem usta hem de mesleği açısından oldukça hoş... TRT halini bulamadım ama fikir edinmek için Kanal B halini ekledim..


Ankara'ya yolumuz düştüğünde uğranacak ilk adres olarak kaydediyorum Mogan Bıçakçısını ve aşağıdaki notları da kendime alıyorum.. 

- kişiyle yaptığı muhabbet üzerine kişiye özgü gravür
- abaoz ağacından sap
- adres : Mogan Bıçak, KArşıyaka Mahallesi Haymana Cd No:19 Zabıta Karakol Yanı, Gölbaşı / Ankara
- telefon : 0536 034 7174 

Hiç yorum yok: